Renault let op milieu en portemonnee

Geen reacties

Wat hebben bouwmarkten, meubelboulevards en Renault gemeen? Ze hanteren alledrie speciale acties om de verkoopcijfers ook in de zomer op peil te houden. Renault doet dat met riante optiepakketten voor een meerprijs van slechts één euro.

Wie ecologisch verantwoord wil rijden, kan ook bij de Renault-dealer terecht. In het kader van de Groene Zomerweken mag iedereen die een proefrit maakt na afloop een boom(pje) planten. Ook wordt na aanschaf van een eco2-model (met gunstige milieukenmerken zoals een lage uitstoot) een bedrag overgemaakt aan de Klimaat Neutraal Groep.

Wij denken dat er meer interesse is voor de andere onderdelen van de zomeractie, want tijdelijk heeft Renault een aantal luxe opties wel heel erg betaalbaar gemaakt. Op verschillende modellen worden verschillende optiepakketten aangeboden voor een meerprijs van slechts een enkele euro. Het gaat om het Pakket Looks en het Pakket Vision, die respectievelijk uiterlijk en innerlijk verfraaien.

Bij de Clio Business Line omvat het Pakket Vision een elektrisch schuif-/kanteldak inclusief draagbaar dvd-systeem met twee beeldschermen aan de hoofdsteunen, terwijl het Pakket Looks bestaat uit 15 inch lichtmetaal, mistlampen in de voorbumper en elektrisch bedienbare en verwarmbare buitenspiegels. De specificaties van de andere modellen met de speciale opties staan op www.renault.nl. De actie loopt tot 30 juni aanstaande.